Construirea unui brand online este o sarcină diferită față de construcția tradițională a mărcii. Bineînțeles că nu va afecta combinarea tehnicilor de marketing offline și online și, într-adevăr, pentru cele mai bune rezultate, ar trebui să faceți acest lucru. Prea multi clienti cred ca tot ce trebuie sa faca este sa aiba un site web facut pentru ei si apoi sa se lase inapoi si sa numere banii cand milioane de vizitatori ajung la site-ul lor.

Realitatea situației este destul de diferită, așa cum descoperă în curând. Apoi, forța frustrării lor este adesea îndreptată către designerul site-ului, ca și cum ar fi spus că designul este motivul eșecului. De obicei, nu este cazul ca designul să fie vina, ci mai degrabă că proprietarul site-ului nu a făcut nimic pentru a promova site-ul, fie online sau offline.
În acest articol, vom examina poti face pentru construirea unui brand sau a îmbunătăți lucrurile pentru succesul clienților lor, sau cel puțin ce sfat ar trebui să oferiți clienților dvs.

 

1. Construirea unui brand website nu este suficientă

Construirea unui brand online de succes cu promovarea zero este aproape imposibilă. Singurul mod în care puteți face acest lucru este crearea unui lucru atât de uimitor încât să se comercializeze doar prin descoperirea accidentală. Șansele ca acest lucru să se întâmple sunt mici din punct de vedere microscopic, deci nu este o strategie inteligentă. Trebuie să vă promovați site-ul în vreun fel. Nu înseamnă neapărat că trebuie să cheltuiți bani, dar trebuie să faceți ceva. Doar construirea unui site nu asigură succesul.

 

2. Începeți cu numele și plecați de acolo

Evident, cu orice brand, e vorba de nume, deci are sens să începi cu asta. Vrei o dovadă? Atunci când Prințul a decis să-și schimbe numele la un simbol și să-i facă pe oameni să se refere la el ca “artistul cunoscut anterior ca prinț”, care a generat publicitate vială pe termen lung pe termen lung, pentru că a fost vorbit, parodizat și batjocorit zile întregi. Toate acestea făceau prințul brusc relevant din nou, la un moment dat oamenii nu-i acordau prea multă atenție.

Alege un nume bun, unul care te face să iesi în evidență. Un nume ideal are un fel de asociere pozitivă, este ușor de reținut, ușor de pronunțat, și universal posibil de pronunțat. Este de fapt mult mai greu de realizat decât crezi la început.
Odată ce ați decis un nume bun, primul pas ar trebui să fie achiziționarea numelui de domeniu. Apoi, puteți începe să vă îngrijorați de alte lucruri, cum ar fi crearea unui logo sau ce culoare ar trebui să fie papetărie. Numele dvs. este cel mai important activ de afaceri, deci dați-i alegerea respectului pe care îl merită.

 

3. Efectuați-vă ușor LOGO-ul, echilibrat în culori sau monocrom și ușor de recunoscut

Logo-urile sunt, de asemenea, importante și pentru că veți include logo-ul dvs. în designul dvs. web, ar trebui să fie ceva ușor de adaptat la un design web. Prin urmare, logouri care se potrivesc cu ușurință într-un spațiu dreptunghiular sunt, în mod evident, mai bune decât logo-urile care conțin cercuri uriașe, de exemplu, deoarece cercurile nu scade bine. Veți obține o mulțime de spațiu pierdut în jurul marginilor cercului, deoarece site-urile au nevoie de tot pentru a se potrivi într-un dreptunghi. Dimensiunea unui cerc determină dimensiunea dreptunghiului necesar pentru ao conține.
De asemenea, o siglă bună ar trebui să fie ușor de identificat chiar dacă nu este prezentată în schema de culori normală. Este o greșeală foarte frecventă pentru designerii graficieni care nu au experiență să creeze logo-uri care se bazează în cea mai mare parte pe culori și să își dea identitatea de la culoare. Nu face această greșeală.

 

4. CREAREA PAGINILOR MEDIA SOCIALE ÎNAINTE DE A CREA SITE-UL

Acest lucru poate suna excentric, dar există un motiv bun pentru a face acest lucru în acest fel. Aveți posibilitatea să utilizați medii sociale pentru a crea hype despre site-ul dvs. (și marca) înainte ca site-ul să fie lansat.

 

5. Construiți hiprometrie pe mediile sociale și investiți în acest lucru la fel de mult cum puteți

Indiferent ce altceva faceți, cel mai important lucru pe care îl veți face înainte de a lansa site-ul web al mărcii dvs. este de a crea mai întâi hype despre marca dvs. Sau cel puțin asigurați-vă că oamenii știu numele dvs. și amintiți-vă.

John West (producătorii de produse din pește conservat) a făcut acest lucru la sfârșitul anilor 1990 și începutul anilor 2000, când au lansat o serie de anunțuri video pe care oamenii s-au simțit obligați să le împărtășească. Alte branduri au urmat de atunci, cum ar fi produsele lactate Panda.
Nu pierdeți timpul cu ceva mic. Orice ai de gând să faci, fă-o mare. Faceți un impact. Asigură-te că toată lumea vorbește despre asta. Anunțurile despre care am vorbit sunt acum ani, și totuși aici scriu despre ele în acest articol, extinzându-le virala. Acesta este genul de notorietate pentru care trebuie să ajungeți.

 

6. Construirea un brand website care sa fie la fel de bun asa cum ai promis

Dacă ați construit o mulțime de hype și impuls despre site-ul dvs. în timp ce acesta a fost construit, trebuie să întrunească de fapt așteptările. Orice ați construit trebuie să fie mare, trebuie să fie relevant și trebuie să fie mai bine decât orice a existat înainte de ea.

Aceasta este într-adevăr o ordine înaltă, dar este vital dacă vei reuși să ajungi la vârful haldei și să furi de toți adversarii. Site-ul dvs. trebuie, evident, să arate bine, dar, de asemenea, nu ar trebui să aibă nimic acolo unde nu puteți explica scopul. Ar trebui să știți exact de ce tot ce apare în pagina dvs. este acolo. Ar trebui să fie ușor de navigat și bine scris. Conținutul este totul, și mai ales textul.

 

7. FACEȚI O EXPERIENȚĂ PLĂCUTĂ

Utilizatorii Web nu vor scuza comportamentul rău. Fii o gazdă bună și ai grijă de vizitatorii tăi. Serviciul dvs. pentru clienți trebuie să fie la un standard excelent și ar trebui să fie ușor pentru oricine să comunice cu dvs. Păstrați-vă și prezența socială a mass-mediei și angajați personal dedicat care să se ocupe doar de această sarcină dacă vă puteți permite.
Urmând sfaturile de mai sus ar trebui să vă ajute să construiți o marcă puternică online care să angajeze un public și să le facă ca tine. Cheia pentru totul este să vă păstrați integritatea, să dați ceea ce doriți oamenilor și să obțineți atenția prin a fi cei mai buni.

Leave a Reply