Așa cum s-a prezis, traficul mobil a devenit la fel de răspândit ca traficul pe desktop.

De aceea, de ani de zile subliniem importanța reacției mobile pentru clienții noștri. Acum, cu mai mult de jumătate din traficul de internet efectuat de la un dispozitiv mobil, este extrem de important să vă asigurați că site-ul dvs. web este pregătit pentru vizualizarea mobilă. În timp ce ne așezăm aici în 2021, să analizăm tendințele care continuă să se schimbe.

Permiteți-ne să fim clari: dacă intenționați să rulați un site de comerț electronic de succes sau orice alt site web, trebuie să vă adresați utilizatorilor de telefonie mobilă și să luați în considerare cumpărăturile mobile. Trebuie să fie o parte majoră a strategiei dvs. de marketing digital. Dacă nu faceți acest lucru, pur și simplu ignorați majoritatea clienților potențiali. Acest lucru are implicații asupra modului în care luați în considerare designul site-ului dvs. de comerț electronic, cum ar trebui să vă gândiți la SEO eCommerce și importanța optimizării site-ului dvs. web pentru rezultatele căutării mobile.

Nu numai că sunt semnificativ mai mulți utilizatori care accesează webul de pe o tabletă sau smartphone decât un desktop, ci fac acest lucru cu mai multă intenție de comerț electronic decât oricând. În timpul sezonului aglomerat de cumpărături de anul trecut, o treime din toate achizițiile online au venit de la utilizatorii de smartphone-uri. Nici măcar Vinerea Neagră (6,2 miliarde de venituri online în 2018) nu a fost imună la febra mobilă, deoarece aproape 40% din vânzările din ziua de cumpărături tradițională a cărămizilor și a mortarului au venit prin intermediul unui dispozitiv mobil. Luni cibernetice (venituri online de 9,2 miliarde de dolari în 2019) 54% dintre vizitatori au venit de pe dispozitive mobile, în timp ce aproximativ 33% achiziționează de pe dispozitivul lor mobil, în creștere cu peste 40% față de anul anterior.

Faptul este că acum este mult mai probabil statistic că clienții de comerț electronic vor interacționa cu site-ul dvs. web de pe un smartphone sau tabletă decât de pe desktop. Înarmat cu aceste cunoștințe, este responsabilitatea dvs. să creați o experiență de cumpărături care să atragă clienții dvs. Cumpărătorii de telefonie mobilă sunt pretențioși și, pe bună dreptate. Cu natura extrem de competitivă a industriei de comerț electronic, clienții dvs. nu vor ezita să cumpere de la concurenții dvs., chiar dacă apare chiar și cea mai mică durere de cap.

Statisticile arată că 40% dintre utilizatori vor merge la concurent după o experiență mobilă proastă, totuși un alarmant 84% a întâmpinat dificultăți în finalizarea unei tranzacții mobile. Acesta este un număr incredibil de mare și arată cât de mare este oportunitatea pentru companii de a profita de conversia consumatorilor doar prin crearea de site-uri mobile receptive și ușor de utilizat. Unul dintre motivele pentru care Amazon s-a concentrat pe realizarea unei experiențe de cumpărături ușoare și a reușit să câștige un public masiv și să crească.

Încă nu ești convins? Lăsați aceste statistici să vorbească:

Cele mai importante statistici mobile pentru eCommerce includ următoarele:

  • 77% dintre americani dețin un smartphone
  • Peste 230 de milioane de consumatori americani dețin smartphone-uri Aproximativ 100 de milioane de consumatori americani dețin tablete
  • 79% dintre utilizatorii de smartphone-uri au făcut o achiziție online folosind dispozitivul mobil în ultimele 6 luni
  • Aproape 40% din toate achizițiile de comerț electronic în timpul sezonului de vacanță 2018 au fost efectuate pe un smartphone.
  • Dolarul pentru comerț electronic reprezintă acum 10% din TOATE veniturile din retail
  • 80% dintre cumpărători au folosit un telefon mobil în interiorul unui magazin fizic, fie pentru a căuta recenzii despre produse, pentru a compara prețurile, fie pentru a găsi locații alternative ale magazinelor
  • Se estimează că 10 miliarde de dispozitive mobile conectate sunt utilizate în prezent

Lasă comentariu